Публічний договір ТОВ
Товариство з обмеженою відповідальністю “ФЕМЕЛІ-НЕТ”, в особі директора Чумаченка Дмитра Степановича, що діє на підставі Статуту, внесене до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій згідно рішення Національної комісії з питань регулювання зв’язку України від 12.01.2017 № 503 (надалі –«Оператор»), керуючись Законом України Про електронні комунікації ” від 16.12.2020р. , Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 р. № 295 (надалі – «Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг»), іншими нормативними актами в сфері телекомунікацій, пропонує фізичним особам (надалі-«Абонент») отримати телекомунікаційні послуги, передбачені цим Договором.
Даний Договір є публічним, тобто відповідно до статті 633 Цивільного кодексу України, його умови є однаковими для всіх Абонентів, незалежно від їх статусу., Абонент, який приймає пропозицію (публічну оферту) про укладення Договору (здійснює акцепт) стає Замовником послуг Оператора відповідно до статті 642 Цивільного кодексу України, на підставі чого Оператор публікує цей Договір про наступне:
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
Публічний договір –цей правочин про надання та отримання телекомунікаційних послуг, який встановлює однакові для всіх Абонентів умови надання цих послуг на умовах публічної оферти з моменту її акцептування Абонентом (надалі –«Договір»).
Публічна оферта -пропозиція Оператора, адресована будь-якій фізичній особі у відповідності зі статтею 641 Цивільного кодексу України, укласти з ним договір, що містяться в публічній оферті.
Акцепт-надання Абонентом повної і безумовної відповіді Операторові на його пропозицію укласти Договір на умовах, визначених публічною офертою шляхом оформлення та, що свідчить про прийняття ним публічної оферти.
Абонент—фізична особа, що уклала з Оператором Договір.
Абонентна плата-фіксований платіж, який встановлює Оператор для Абонентів за доступ на постійній основі до своєї телекомунікаційної мережі незалежно від факту отримання послуг. Автоматизована система обліку спожитих послуг (білінгова система)-програмно-апаратний комплекс, призначений для кількісного обліку наданих телекомунікаційних послуг. Тарифами за кожним особовим рахунком Абонента.
Баланс особового рахунку—різниця між двома сумами грошових коштів в певний момент часу, в який визначається баланс Особового рахунку. Перша сума складається з грошових коштів, внесених на Особовий рахунок до моменту часу, в який визначається баланс особового рахунку; інша сума –складається із грошових коштів, списаних з Особового рахунку до моменту часу, в який визначається баланс Особового рахунку.
Заявка Абонента-виклик Абонентом представника Оператора для надання необхідних послуг, пов'язаних з виконанням умов Договору.
Кінцеве обладнання-обладнання, призначене для з'єднання з пунктом закінчення телекомунікаційної мережі з метою забезпечення доступу до телекомунікаційних послуг (комп'ютер, модем, телеприймач тощо), із вбудованим мережевим інтерфейсом Ethernet, або модулем розширення для встановлення мережевого інтерфейсу.
Особовий рахунок Абонента-форма обліку індивідуальних для кожного Абонента відомостей, що відображає надходження платежів Абонента і витрачання цих коштів на оплату телекомунікаційних послуг за цим Договором.
Всі інші терміни вживаються у значенні визначеному згідно чинного законодавства України. Послуга—телекомунікаційна послуга з доступу до мережі Інтернет, яка надається Оператором Абонентам у відповідності до умов діючих Тарифних планів (надалі –«Тариф»). Сайт —сайт Оператора в мережі Інтернет, що розміщений за адресою: https://familynet.com.ua/ Сторона—Оператор або Абонент в залежності від контексту.
Сторони—Оператор та Абонент.
Приміщення абонента—приміщення, яке належить Абоненту на праві власності або використовується Абонентом на іншій правовій підставі.
Правила користування Послугою–невід’ємна частина цього Договору, що є обов’язковою для Абонента при користуванні Послугою.
Щомісячний платіж—передбачена Тарифним планом абонентська (абонентна) плата та/або інший фіксований щомісячний платіж за Послуги та/або Додаткові послуги, що надаються Оператором протягом розрахункового періоду.
1.2. АКЦЕПТУВАННЯ ДОГОВОРУ
1.2.1. Для фізичних осіб, які до моменту опублікування цього Договору не користувалися телекомунікаційними послугами Оператора, підтвердженням повного та безумовного акцептуванням публічної оферти є оформлення та/або підписання Абонентом заяви-замовлення про приєднання до Договору, що свідчить про прийняття ним публічної оферти та сплати абонентської плати за отримані телекомунікаційні послуги.
1.2.2. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту отримання Оператором заяви-замовлення від Абонента та/або оплати Абонентом замовлених Послуг чи вчинення інших дій, передбачених договором, що свідчать про згоду дотримуватися умов Договору, без підписання письмового примірника Сторонами.
1.2.3. Абонент дає згоду дотримуватися умов Договору та згоду отримувати Послуги на встановлених Оператором умовах з моменту надання Оператору заяви-замовлення та/або оплати замовлених Послуг.
1.2.4. Оператор на письмову вимогу Абонента надає йому завірену печаткою письмову форму цього Договору.
1.2.5. Укладаючи Договір, Абонент автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям Абонентом положень Договору, Тарифних планів та всіх додатків, що є невід’ємною складовою частиною Договору.
1.3. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.3.1. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а рівно всіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання даного Договору відповідно до його умов.
1.3.2. Всі умови Договору, викладені в цьому Договорі, є обов’язковими для Сторін. Перед початком користування послугами Інтернет кожний Абонент зобов’язаний ознайомитися з умовами цього Договору та Правилами користування послугою широкосмугового доступу до мережі Інтернет шляхом фіксованого підключення, що розміщені (оприлюднені) на Офіційному веб-сайті Оператора.
1.3.3. Якщо Абонент не згодний з умовами Договору, він не має права укладати цей Договір. Відповідно, Абонент, який здійснив Акцепт, підтверджує своє ознайомлення та згоду з усіма умовами даного Договору.
1.3.4. Якщо Абонент не згодний з умовами Договору, він не вправі користуватися телекомунікаційними послугами. Відповідно, Абонент, який оформив та/або підписав заяву замовлення про приєднання до Договору вважається ознайомленим та таким, що погоджується з усіма умовами даного Договору.
1.3.5. Договір про надання послуг на базі фіксованої мережі широкосмугового доступу укладається шляхом надання згоди Абонентом на приєднання до запропонованого Договору в цілому, шляхом акцептуванням всіх істотних умов Договору, без підпису письмового примірника сторонами. Дійсний Договір має юридичну силу відповідно до ст. 633 ЦК України і є рівносильним Договору, підписаному сторонами.
1.3.6. Оператор самостійно у відповідності та на виконання вимог чинного законодавства України визначає умови Договору. Оператор самостійно має право змінити умови Договору та/або Правил користування Послугою з обов’язковим повідомленням про це Абонентів на Сайті. У разі незгоди Абонента зі змінами, внесеними до Договору та/або Правил користування Послугою, цей Абонент має право розірвати Договір згідно з порядком, викладеним в Договорі, протягом 7 (семи) календарних дні з дня, коли він дізнався чи міг дізнатися про внесені зміни до Договору та/або Правил користування Послугою. Не розірвання Абонентом Договору у вказаний строк та продовження користування Послугами свідчить про згоду Абонента зі змінами внесеними до Договору.
1.3.7. При внесенні змін до цього Договору та/або Правил користування Послугою, Оператор розміщує повідомлення про такі зміни на своєму Сайті не менше ніж за 10 (десять) календарних днів до вступу змін в силу, окрім випадків, для яких Договором встановлений інший строк та/або порядок повідомлення про внесення змін, а також випадків, у яких Оператор не зобов’язаний повідомляти Абонента про внесення змін. При цьому Оператор гарантує та підтверджує, що розміщена на Сайті Оператора поточна редакція тексту цього Договору є дійсною. 1.4. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ТА ТЕХНІЧНІ УМОВИ НАДАННЯ ТА ОТРИМАННЯ ПОСЛУГ
1.4.1. Умови надання телекомунікаційних послуг:
1.4.1.1. наявність у Оператора технічної можливості для надання Абоненту замовленої телекомунікаційної послуги. Під технічною можливістю розуміється знаходження Абонента в зоні дії послуги і використання для доступу до послуги налаштованого устаткування та програмного забезпечення Абонента;
1.4.1.2. ознайомлення Абонента з умовами цього Договору;
1.4.1.3. оформлення Абонентом письмової заяви-замовлення про приєднання до даного Договору;
1.4.1.4. внесення Абонентом на розрахунковий рахунок Оператора платежу за надання доступу (підключення) до обладнання Оператора;
1.4.1.5. внесення Абонентом на розрахунковий рахунок Оператора місячної абонентної плати згідно з обраним тарифним планом та оплата замовлених додаткових послуг;
1.4.1.6. реєстрація Абонента в мережі із використанням ідентифікаторів.
1.4.1.7. при припиненні використанні доступу до мережі інтернет Оператор зберігає за Абонентом порт включення протягом 3-х місяців, за оплату першого місяця - 30 грн, другого місяця - 30 грн, третього місяця - 40 грн. Після 3-х місяців Абонент буде відключений від порта Оператора. Повторне підключення до порта Оператора становить 100 грн.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Оператор надає замовлені Абонентом послуги широкосмугового доступу до мережі Інтернет шляхом фіксованого підключення (надалі – Послуга) в межах України на умовах цього Договору.
2.2. Загальні умови та порядок надання Послуг встановлюються законодавством України, регламентуються «Правилами користування послугою широкосмугового доступу до мережі Інтернет шляхом фіксованого підключення», далі Правила (Додаток №1), які є невід’ємною частиною Договору.
2.3. Для підключення до Послуги Оператор здійснює обстеження місця надання Послуги для попередньої оцінки необхідних робіт і матеріалів та складання калькуляції їх вартості. 2.4. Послуга надається 24 години.
3. ОПЕРАТОР МАЄ ПРАВО
3.1. У разі невиконання Абонентом своїх обов’язків та Правил надання і отримання Послуги, передбачених цим Договором, припинити надання Послуги або розірвати цей Договір у встановленому законодавством порядку.
3.2. У разі обмеженого обсягу надання Послуги, плата за утримання мережевого ідентифікатора нараховується відповідно до Тарифів Оператора. За Абонентом зберігається відповідний мережевий ідентифікатор, протягом трьох календарних місяців.
3.3. Тимчасово припинити надання Послуги Абоненту, якщо Абонент використовує Послугу так, що це може призвести або призводить до зниження якості Послуг Оператора, які надаються іншим абонентам.
3.4. У разі наявності заборгованості на особовому рахунку Абонента в день виявлення заборгованості тимчасово припинити надання замовлених послуг до повного погашення заборгованості.
3.5. Надсилати Абоненту на його електронну адресу повідомлення з метою інформування Абонента про послуги Оператора, якщо прийняття таких повідомлень не тарифікується для Абонента. Реалізацію інших прав відповідно до законодавства України.
3.6. Вносити зміни до Договору та/або Правил користування шляхом публікації нової редакції та/або змін на сайті www.Дім-інтернет.укр і розміщення на цьому сайті відповідного повідомлення про здійснення цих змін.
3.7. Встановлювати нові Тарифні плани (тарифи), плату за послуги, скасовувати або змінювати Тарифні плани (тарифи) чи плату за послуги.
3.8. Тимчасово повністю або частково припиняти або обмежувати надання Послуг у випадках, передбачених цим Договором. У разі якщо Оператор не припинив або не обмежив надання Послуг, Абонент не звільняється від обов’язку оплатити фактично отримані Послуги. Припинення або обмеження надання Послуг може бути здійснене Оператором без будь-якого додаткового повідомлення Абонента.
3.9. Без згоди Абонента змінювати параметри маршрутизації.
3.10. В односторонньому порядку розірвати Договір шляхом направлення про це Абоненту за 30 (тридцять) календарних днів відповідного повідомлення цінним листом на адресу, вказану в реквізитах Абонента в заяві-замовленні та/або в інших документах.
3.11. Без згоди Абонента списувати та переміщати помилково зараховані на Особовий рахунок Абонента грошові кошти.
3.12. Залучати третіх осіб до виконання юридичних та інших дій, пов’язаних із наданням Абоненту Послуг та отриманням платежів за Договором без погодження таких дій Оператора з Абонентом.
3.13. Якщо Оператор виявить, що дані, які йому повідомив Абонент при укладенні Договору, є неправдивими або якщо виявиться, що власники приміщення, у якому здійснене підключення Послуги не надавали своєї згоди на підключення Послуги - Оператор має право розірвати Договір, попередивши Абонента про це не менш ніж за 7 (сім) календарних днів до дати розірвання Договору будь-яким доступним засобом зв’язку на власний вибір, зокрема, письмово, засобами електронної пошти, шляхом повідомлення на Сайті, тощо.
4. ОБОВ’ЯЗКИ ОПЕРАТОРА
4.1. Оприлюднювати в ЗМІ або на сайті https://familynet.com.ua/ про зміну тарифів на послуги, що встановлюються самим Оператором, не пізніше, ніж за сім календарних днів до їх введення. При цьому, зміна або скасування існуючого тарифного плану (тарифу) не потребує згоди Абонента.
4.2. Розпочати надання Абоненту Послуг у термін/строк, що не перевищує 20 (двадцять) календарних днів з моменту укладення Договору, якщо Сторони не узгодили інший строк початку надання Послуг Абоненту
4.3. Надавати Послуги цілодобово згідно з діючими граничними нормативними рівнями показників якості та усувати пошкодження власної мережі протягом трьох днів з моменту повідомлення Абонентом про пошкодження (якщо такі пошкодження не потребують більш тривалого часу їх усунення).
4.4. Розглядати звернення (скарги та заяви) Абонента, з урахуванням вимог Закону України “Про звернення громадян”.
4.5. На вимогу Абонента надавати інформацію про ліцензії Оператора на право надавати Послуги, режим роботи підприємства Оператора, умови та порядок надання послуг, Тарифні плани, порядок та систему оплати Послуг.
4.6. Нести інші обов’язки відповідно до чинного законодавства України.
5. АБОНЕНТ МАЄ ПРАВО
5.1. Змінювати тарифні пакети, замовляти/відмовлятись від додаткових послуг шляхом подання Оператору відповідної заяви.
5.2. Брати участь в акціях, інших спеціальних заходах Оператора або третіх осіб, що проводяться для Абонентів.
5.3. Відмовитись від послуг та припинити дію цього Договору шляхом його розірвання після повного використання первинного авансу, внесеного абонентом згідно Правил, письмово попередивши про це Оператора не пізніше ніж за 10 (десять) календарних днів до припинення користування послугою. Для розірвання Договору за своєю ініціативою Абоненту необхідно особисто або через уповноваженого представника оформити письмово заявку про розірвання Договору. У цьому разі кінцевий рахунок здійснюється після закінчення останнього розрахункового періоду, на який припадає дата розірвання Договору.
5.4. Ознайомитись у Оператора з правами, визначеними статею 8 Закону України «Про захист персональних даних».
5.5. Реалізацію інших прав відповідно до законодавства України та Правил користування послугою широкосмугового доступу до мережі Інтернет шляхом фіксованого підключення. 5.6. У випадку відмови Абонента від Послуг, Абонент має право на повернення йому сплачених в порядку передоплати грошових коштів у розмірі позитивного балансу Особового рахунку на дату припинення надання Абоненту Послуг за Договором, якщо інше не передбачено умовами Тарифних планів або Додатками до Договору. Повернення здійснюється за особистим попереднім письмовим зверненням Абонента, що містить паспортні дані та підпис Абонента, направленим або поданим особисто Оператору не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати повернення сплачених Абонентом грошових коштів. Повернення грошових коштів здійснюється у відповідному територіальному управлінні/підрозділі/представництві Оператора (адреси наведені на Сайті Оператора) після спливу зазначеного вище строку особисто Абоненту, за умови пред’явлення ним свого паспорту, або належним чином уповноваженому представнику Абонента, за умови пред’явлення ним нотаріально завіреної довіреності від Абонента на відповідне отримання грошових коштів.
6. ОБОВ’ЯЗКИ АБОНЕНТА
6.1. Контролювати наявність на своєму Особовому рахунку достатньої мінімальної суми коштів для можливості отримувати Послуги та проводити звірку з метою уточнення сум, внесених авансовим платежем.
6.2. Своєчасно, не допускаючи анулювання балансу особового рахунку, сплачувати рахунки за надані Послуги.
6.3. Абонент має право звернутися за отриманням усієї необхідної інформації щодо отримання телекомунікаційних послуг до Оператора за номерами:+38(099)2258577. +38(099)2258533.+38(066)1985688 (згідно тарифів Вашого Оператора)
6.4. Сплачувати авансові внески до моменту фактичного використання раніше внесеного авансу.
6.5. Своєчасно поповнювати свій особовий рахунок авансовими платежами у відповідності з діючими Тарифами на послуги. Виконанням зобов’язань з оплати Абонент підтверджує, що він ознайомлений з діючими на момент оплати Тарифами, Правилами користування у діючій на момент оплати редакції, іншою інформацією, пов’язаною з отриманням послуг на момент оплати.
6.6. У місячний термін повідомити Оператора про зміну обов’язкових реквізитів вказаних у цьому Договорі.
6.7. Використовувати тільки сертифіковане обладнання.
6.8. Нести інші обов’язки відповідно до законодавства України та Правил користування послугою широкосмугового доступу до мережі Інтернет шляхом фіксованого підключення.
6.9. Дотримуватись вимог законодавства, Договору та Правил користування.
6.10. Не замовляти, не пропонувати розсилання та не розповсюджувати спам.
6.11. Систематично, не рідше 1 разу на 7 (сім) календарних днів, перевіряти наявність повідомлень Оператора на Сайті Оператора, на сторінці Особового кабінету Абонента. Абонент приймає на себе всю відповідальність за наслідки несвоєчасного ознайомлення із будь-якими повідомленнями Оператора на Сайті Оператора, на сторінці Особистого кабінету Абонента.
6.12. Абонент гарантує Оператору, що він володіє законними правами на Приміщення Абонента, де здійснюється підключення Послуг.
7. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
7.1. Надання замовлених Абонентом послуг здійснюється за попередньою оплатою (абонентською платою) та/або в кредит згідно з тарифами Оператора, які є невід’ємною частиною цього Договору. Розрахунковим періодом вважається період надання Послуг протягом одного календарного місяця. При наданні послуг протягом неповного календарного місяця вартість розраховується пропорційно фактично відпрацьованій кількості діб, при цьому неповна доба вважається повною. Сума щоденного списання грошових коштів з особового рахунку абонента розраховується як сума, що дорівнює щомісячної платі пропорційної кількості днів у поточному місяці. Кожному Абоненту надається один особовий рахунок, на підставі чого здійснюються розрахунки за надані послуги. Інформація по наявному залишку коштів, списанню грошових коштів та платежам Абонента відображається на електронному Особовому рахунку Абонента.
7.2. Розрахунки за надані Послуги та авансові внески Абонент сплачує або готівкою, або шляхом перерахування грошових коштів на поточний розрахунковий рахунок Оператора в національній валюті України.
7.3. Моментом оплати вважається час надходження коштів на рахунок Оператора.
7.4. Абонент самостійно відповідає за правильність та своєчасність здійснених ним оплат.
7.5. Кількість та вартість послуг, наданих Абоненту за розрахунковий період, визначається відповідно до показників, належних Операторові технічних засобів виміру тривалості, кількості та вартості послуг.
7.6. Вартість пакета, додаткових сервісів, або інших послуг в межах пакета нараховуються пропорційно до днів обслуговування відповідною Послугою.
7.7. Документи щодо оплати наданих послуг мають зберігатися Абонентом протягом 3-х років.
7.8. Абонент повинен усвідомлювати, що рахунки на оплату Послуг та Додаткових послуг, а також інші матеріали, що можуть бути для нього конфіденційними, і які надсилаються Оператором за допомогою електронної пошти, можуть стати доступними зловмисникам, зважаючи на вразливість систем електронних повідомлень. У зв'язку з цим Оператор не нестиме відповідальність за можливе розкриття конфіденційної інформації Абонента у разі протиправного проникнення зловмисником у поштову скриньку Абонента, перехоплення повідомлення в процесі доставки, а так само в інших випадках отримання зловмисниками доступу до конфіденційної інформації Абонента.
8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
8.1. Оператор не несе відповідальності перед Абонентом за затримки та перебої в роботі мережі, пов’язані прямо чи непрямо з причинами, які знаходяться поза межами контролю з боку Оператора.
8.2. Оператор не несе відповідальності перед Абонентом у разі:
8.2.1. використання Абонентом кінцевого обладнання, яке не відповідає вимогам законодавства України, є несумісним з мережею Оператора, або мало місце порушення з боку Абонента вимог інструкцій виробника з використання кінцевого обладнання;
8.2.2. неправомірних дій (бездіяльності) Абонента по налаштуванню програмного забезпечення;
8.2.3. несправності кінцевого обладнання Абонента;
8.2.4. несанкціонованого втручання у роботу телекомунікаційних мереж, пошкодження абонентської проводки або лінії, викрадення телекомунікаційного обладнання;
8.2.5. викрадення чи пошкодження зловмисниками лінійних та станційних споруд, що використовується Оператором;
8.2.6. за крадіжку третіми особами інформації конфіденційного характеру, у тому числі логіну та паролю мережевого ідентифікатора Абонента; дії непереборної сили;
8.2.7. вини Абонента в інших випадках, передбачених законом.
8.3. Оператор не несе юридичну, матеріальну або іншу відповідальність за зміст інформації, яка передається або приймається Абонентом.
8.4. Абонент зобов’язується використовувати Послугу тільки на законних підставах та не перекладати на Оператора відповідальності за збитки будь-якого виду, понесені Абонентом чи третьою стороною під час використання Послуги Абонентом.
8.5. Оператор залишає за собою право повністю припинити надання Послуги Абоненту у випадку, якщо у Абонента є заборгованість за цим Договором.
8.6. У разі затримки плати за надані Оператором Послуги Абонент сплачує Оператору пеню , яка обчислюється від вартості неоплачених послуг у розмірі облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який нараховується пеня.
8.7. В разі затримки оплати Оператор має право відмовити Абоненту в подальшому наданні Послуги та розірвати цей Договір. Тимчасове припинення надання Послуги та розірвання Договору не звільняє Абонента від оплати суми заборгованості та виплати пені згідно з п.8.6. цього Договору.
8.8. Абонент самостійно відповідає за зміст, достовірність та правомірність розповсюдження інформації, яку передає він, або треті особи під його мережними реквізитами з використанням Послуги Оператора.
8.9. У випадку виявлення несанкціонованого втручання в роботу телекомунікаційної мережі Оператора, Абонент відшкодовує завдані збитки та сплачує штраф у розмірі вартості спожитого об’єму послуг за місяць, в якому виявлено це втручання.
8.10. У разі достроково розірвання цього Договору Абонентом, Абонент зобов’язаний повернути Оператору кінцеве обладнання, якщо таке було встановлене Оператором у житловому приміщенні Абонента,а у разі не повернення відшкодувати вартість цього кінцевого обладнання. 8.11. Оператор не несе відповідальності за належне функціонування та доступність певних сегментів мережі Інтернет, які знаходяться поза контролем Оператора.
8.12. Оператор не контролює доступний через мережу Інтернет потік інформації, який може включати небажані для Абонента матеріали, зокрема еротичного характеру, або інформацію, яка ображає честь і гідність Абонента, і не несе ніякої відповідальності.
9. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
9.1. Договір є публічним і безстроковим та діє до його припинення будь-якою зі Сторін у порядку, встановленому цим Договором або чиним законодавством.
9.2. Даний Договір публічно доводиться до відома усіх Абонентів шляхом його розміщення (оприлюднення) на Офіційному веб-сайті Оператора.
9.3. Строк дії цього Договору може бути достроково припинений: - за вимогою однієї із Сторін, при цьому остання зобов’язана не пізніше ніж за 10 (десять) календарних днів письмово повідомити про це іншу Сторону, а також провести взаєморозрахунки та виконати всі фінансові зобов’язання одна перед одною з дотриманням умов цього Договору; - за рішенням суду; - у випадку довготривалості (більше двох місяців) форс-мажорних обставин, при цьому Сторони зобов’язуються протягом одного місяця провести фінансові взаєморозрахунки і не в праві вимагати від іншої сторони відшкодування збитків; - у випадку закінчення строку дії ліцензії, припинення її дії; - у випадку непогашення заборгованості протягом трьох місяців.
10. ІНШІ УМОВИ
10.1. Дія цього Договору припиняється, якщо Абонент має несплачені рахунки і не погасив наявну заборгованість протягом одного місяця після відправлення йому письмового або електронного повідомлення, а також у випадках, передбачених Правилами користування.
10.2. Жодна зі сторін цього Договору не має права передавати свої права та обов’язки третім особам без згоди на це другої сторони. Передача прав та обов’язків за цим Договором , не є односторонньою, зміна умов чи відмова від Договору, якщо право такої зміни або відмови врегульовано сторонами за взаємною згодою в цьому Договорі або в інших, пов’язаних з цим Договором, документах.
10.3. Усі суперечки та розбіжності, пов'язані з виконанням умов Договору/Угоди, вирішуються шляхом переговорів та/чи обміну листами.
10.4. Якщо переговори не приведуть до вирішення спору, справа передається на розгляд до відповідного суду згідно з правилами підвідомчості та підсудності, визначеними чинним законодавством України.
10.5. Абонент погоджується на надання (поширення) Оператором третім особам інформації про невиконані грошові зобов’язання Абонента (на обробку його персональних даних Оператором та зазначеними третіми особами), а також інформації про Абонента (його персональні дані) та
Послуги, надані йому за Договором, у разі наявності невиконаних грошових зобов’язань Абонента перед Оператором.
11. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
11.1. Одностороння зміна умов чи відмова виконувати умови Договору є неприпустимою, за винятків випадків, передбачених цим Договором
11.2. Оператор підтверджує, що є платником податку на прибуток на загальних умовах за ставкою, передбаченою Податковим кодексом України.
11.3. Укладаючи цей Договір Абонент автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положень Договору та Правил користування, затверджених Оператором та оприлюднених на офіційному сайті
11.4. Підписуючи та/або оформивши заяву-замовлення про приєднання до Договору Абонент надає дозвіл на збір та обробку персональних даних, зазначених у Договорі для цілей, пов’язаних з наданням Послуг та в межах, визначених законодавством України. Оператор вправі здійснювати обробку персональних даних самостійно, так і доручивши її розпоряднику бази персональних даних.
11.5. Цей Договір є публічним відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України і його умови однакові для всіх абонентів. Прийняття умов цього Публічного договору (акцепт) є повним і беззастережним і означає згоду Абонента зі всіма умовами Договору без виключення і доповнення. А також свідчить про те, що Абонент розуміє значення своїх дій, всі умови Договору йому зрозумілі, Абонент не знаходиться під впливом помилки, обману, насильства, загрози, і тому подібне.
11.6. Абонент не заперечує, що при оформленні рахунків, актів та податкових накладних за надані послуги, уповноважена особа Оператора може застосувати свій власний факсимільний підпис (факсиміле).
11.7. За рішенням НКЕК від 20.12.2024 №5023 ТзОВ «ФЕМЕЛІ-НЕТ» внесено до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій.
12. РЕКВІЗИТИ ОПЕРАТОРА
ТзОВ «ФЕМЕЛІ-НЕТ»
Адреса для надсилання скарг (заяв, звернень) до Оператора, порядок і терміни розгляду заяв та скарг, а також поштові та електронні адреси, за якими Абонент може звернутися з питань надання телекомунікаційних послуг до Оператора та НКЕК можна дізнатись на сайті https://familynet.com.ua/ або за тел. +38(099)2258577.+38(099)2258533.+38 (066) 1985688. У випадку звернення Абонента до Оператора за допомогою телефону, Абонент погоджується із тим, що телефонна розмова може бути записана з метою контролю якості обслуговування Абонента.
Юридична адреса: 89300, Закарматська область, Мукачівський район, м. Свалява, вул Торгова 6/3, Р/р UA113052990000026006043613912, в АТ КБ "ПРИВАТБАНК" МФО305299, Код ЄДРПОУ: 45889078. Платник податку на прибуток на загальних підставах
Публічний договір ФОП
Фізичні особи-підприємці (далі - Виконавець) пропонує фізичним особам (Замовникам) отримати консультаційні послуги, у сфері передачі та обміну інформацією, в тому числі консультаційні послуги щодо підключення до мережі Інтернет, тарифних планів, порядку їх зміни, надання відповідей на звернення Замовників, обслуговування та консультації, відповідно до положень цього Публічного договору (далі - Договір) ст. ст. 633, 641 і главою 63 Цивільного кодексу України, пропонує фізичним особам (надалі - Замовник) можливість отримання Послуг, для чого розміщує (оприлюднює) даний Публічний договір про наступне:
1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ Публічний договір - правочин про надання та отримання Послуг, укладений між Виконавцем і Замовником на умовах публічної оферти в момент акцепту Замовником умов Публічного договору (далі по тексту - Договір). Публічна оферта - пропозиція Виконавця, адресована фізичній особі у відповідності зі статтею 641 Цивільного кодексу України, укласти з ним Договір про надання послуг з консультування на умовах, що містяться в публічній оферті. Замовник – фізична особа, що отримує Послуги на умовах та в порядку, визначені цим Договором. Замовником може бути виключно фізична особа, телекомунікаційні послуги якій надає ТзОВ «Дімінтернет». Абонентна плата - фіксований платіж, який встановлює Виконавець для Замовника за доступ на постійній основі до надання Послуг незалежно від факту їх отримання. Акцепт - повна й безумовна згода Замовника прийняти всі умови, викладені в Публічному договорі шляхом підписання Заяви приєднання до Договору та/або Протоколу або виявлення в інший спосіб Згоди Замовника в розумінні даного Договору. База персональних даних - іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних. Заявка Замовника - виклик Замовником представника Виконавця для надання Послуг, пов'язаних з виконанням умов Договору. Згода Замовника - волевиявлення, виражене споживачем у будь-який спосіб, у тому числі вчинення ним дій, які можуть бути зафіксовані обладнанням Виконавця (голосове, текстове повідомлення, використання сигналів тонового набору тощо). Контакт-центр – структурний підрозділ Виконавця, який забезпечує надання інформаційно консультаційних послуг у формі консультацій щодо організаційних, технічних, фінансових питань, тощо. Місце надання послуг - конкретно визначена Замовником адреса, за якою він бажає отримувати Послуги. Обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем. Особовий рахунок Замовника - форма обліку індивідуальних відомостей кожного Замовника, що відображає надходження платежів Замовника і витрачання цих коштів на оплату Послуг за цим Договором. Офіційний сайт Виконавця - розділ «Дошка оголошень щодо послуг з консультування» на веб сторінці ТзОВ «ФЕМЕЛІ-НЕТ» в мережі Інтернет за посиланням: https://familynet.com.ua/ Повідомлення Замовника - повідомлення, що надсилається Замовникові у будь-якій формі.Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Розрахунковий період - проміжок часу з першого по останнє число календарного місяця.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 2.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець надає Замовнику консультаційні послуги, а саме: передачу інформації з можливістю обміну інформацією, в тому числі консультаційні послуги щодо підключення до мережі Інтернет, тарифних планів, порядку їх зміни, надання відповідей на звернення Замовників, а Замовник зобов’язується прийняти надані Послуги і оплатити їх в порядку та на умовах, визначених цим Договором. Правила надання окремих видів Послуг додатково можуть регулюватись затвердженими нормативними актами Виконавця. 2.2. Всі умови Договору є обов'язковими для Замовника та Виконавця. Перед початком отримання Послуг кожний Замовник зобов'язаний ознайомитися з умовами цього Договору. Якщо Замовник не згодний з умовами Договору, він не вправі користуватися Послугами. 2.3. Договір про надання Послуг укладається шляхом надання Згоди Замовника на приєднання до запропонованого Договору в цілому, шляхом безумовного акцепту (прийняття) відповідно до ст.ст. 205, 642 ЦК України всіх істотних умов Договору, без підпису письмового примірника сторонами. Договір має юридичну силу відповідно до ст. 633 ЦК України і є рівносильним Договору, підписаному Сторонами. 2.4. Договір вважається укладеним з моменту залишення Замовником заявки або оформлення замовлення на Послуги без підписання його письмового примірника Сторонами. 2.5. Факт оформлення замовлення Послуг фіксується безпосередньо Виконавцем та/або за допомогою засобів мобільного зв’язку та мережі Інтернет.
3. УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ 3.1. Умови надання Послуг: 3.1.1. ознайомлення Замовника з умовами цього Договору; 3.1.2. користування Замовником телекомунікаційними послугами, які надає ТзОВ «ФЕМЕЛІ-НЕТ»; 3.1.3. внесення Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця абонентної плати; 3.2. Виконавець надає наступні Послуги: 3.2.1. інформування та консультування щодо з питань замовлення та отримання телекомунікаційних послуг, які надає ТзОВ «ФЕМЕЛІ-НЕТ»; 3.2.2. інформування та консультування щодо налаштування мережевого з’єднання; 3.2.3. інформування та консультування щодо встановлення та налаштування безпроводового доступу до телекомунікаційної мережі Інтернет; 3.2.4. інформування та консультування щодо ремонту серверів, роутерів, іншого обладнання та устаткування; 3.2.5. інформування та консультування щодо проведення робіт (надання послуг) з підключення кінцевого обладнання до телекомунікаційної мережі; 3.2.6. інформування та консультування щодо налаштування приладів WI-FI (точок доступу, роутерів). 3.3. Замовник доручає Виконавцю, а Виконавець зобов'язана вести облік обсягу та вартості наданих Послуг, своєчасності і повноти платежів за їх споживання. 3.4. При замовлені послуг Виконавець відкриває Замовнику персональний Особовий рахунок, номер якого унікальний. На Особовому рахунку Замовника обліковуються вид та обсяги наданих Виконавцем Послуг, а також всі платежі Замовника. Особовий рахунок є основним джерелом інформації про об'єм спожитих та оплачених Замовником Послуг під час тарифікації і вирішення спірних питань. Замовнику надається доступ до Особового рахунку через Особистий кабінет. 3.5. За час, протягом якого Послуги не надавалися з вини Замовника, абонентна плата нараховується в повному обсязі.3.6. Якість надання Послуг за цим Договором повинна відповідати вимогам стандартів, що існують для даного виду Послуг. 3.7. Надання Послуг здійснюється силами та засобами Виконавця – кваліфікованими працівниками.
4. ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ 4.1. Виконавець має право: 4.1.1. вносити зміни і доповнення до умов Договору. Повідомлення про такі зміни і доповнення розміщуються (оприлюднюються) на Офіційному сайті Виконавця та/або в засобах масової інформації не менше ніж за 5 (п’ять) календарних днів до їх введення в дію; 4.1.2. створювати та зберігати архіви з інформацією, що отримується в процесі користування Замовником Послугами й розкривати будь-які відомості, якщо це необхідно відповідно до законодавства України, за вимогами уповноважених державних органів або захисту Виконавця та інших Замовників, якщо це не суперечить відповідним конституційним правам громадян та діючому законодавству; 4.1.3. на підставі даних системи обліку спожитих Послуг згідно з діючими тарифами проводити списання коштів з Особового рахунку Замовника; 4.1.4. інші права, передбачені законодавством України. 4.2. Виконавець зобов'язаний: 4.2.1. надати Послуги якісно та в строки, передбачені даним Договором; 4.2.2. вести облік обсягу та вартості наданих Послуг за кожним видом окремо і забезпечувати його достовірність; 4.2.3. забезпечувати правильність застосування тарифів та своєчасність інформування Замовника про їх зміну; 4.2.4. здійснювати через Офіційний сайт Виконавця або інший спосіб, що не суперечить законодавству, безоплатне інформування споживачів про впровадження нових послуг та впровадження тарифів на послуги; 4.2.5. виконувати інші обов'язки відповідно до законодавства України. 4.3. Виконавець надає Послуги Замовнику на свій ризик та особисто. Одночасно, Виконавець має право залучити до надання Послуг інших осіб, залишаючись відповідальним перед Замовником за результат їхньої роботи. Залучення інших осіб до надання Послуг повинно здійснюватися у повній відповідності з умовами цього Договору.
5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ЗАМОВНИКА 5.1. Замовник має право на: 5.1.1. своєчасне отримання замовлених Послуг встановленої якості; 5.1.2. отримання інформації про зміну умов надання Послуги і тарифів на її надання, зміну переліку послуг (пакетів послуг), скорочення переліку послуг або припинення їх надання у порядку, встановленому цим Договором та законодавством; 5.1.3. вільний вибір виду та кількості послуг, безоплатне отримання вичерпної інформації про зміст, якість, вартість та порядок надання послуг, а також отримання відомостей щодо наданих послуг; 5.1.4. інші права, що не суперечать законодавству. 5.2. Замовник зобов'язується: 5.2.1. дотримуватися та виконувати умови цього Договору, вимоги чинного законодавства України; 5.2.2. здійснювати оплату замовлених Послуг у розмірах та в строки, встановлені Договором відповідно до законодавства; 5.2.3. надавати Виконавцю достовірну інформацію, необхідну для укладення Договору; 5.2.4. письмово повідомляти Виконавця про зміну поштових, банківських реквізитів, контактних телефонів та інших обов'язкових реквізитів, які були вказані Замовником в Заявіпро приєднання до Договору або надані Виконавцю в ході виконання Договору у строк не менш ніж протягом 10 (десять) днів з моменту виникнення таких змін; 5.2.5. прийняти Послуги, надані Виконавцем відповідно до умов цього Договору, в разі виявлення допущених відступів від умов Договору або інших недоліків та дефектів негайно заявити про них Виконавцю; 5.2.6. виконувати інші обов'язки відповідно до законодавства України. 5.3. Замовник зобов'язаний підписати подані Виконавцем документи, що підтверджують надання Послуг, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 5-ти робочих днів з дня їх одержання.
6. ТАРИФИ НА ПОСЛУГИ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ 6.1. Послуги надаються за попередньою оплатою. Замовник для отримання Послуг сплачує Виконавцю: 6.1.1. авансовий платіж, що включає в себе оплату за наступний повний розрахунковий період вартості обраного Замовником тарифного плану та/або замовлених додаткових послуг, вказаних у переліку послуг, що розміщується в Особистому кабінеті Замовника на Офіційному сайті Виконавця. Зазначений платіж підлягає обов’язковій сплаті незалежно від того, чи фактично реалізував Замовник своє право на користування Послугою; 6.1.2. всі одноразові платежі, якщо такі необхідні для активації замовлених Послуг та тарифних планів (в тому числі пов'язаних із повним погашенням заборгованості за попередні розрахункові періоди). 6.2. Розрахунки за Послуги за цим Договором здійснюються Виконавцем першого числа кожного календарного місяця відповідно до чинних тарифів Виконавця у поточному розрахунковому періоді шляхом списання коштів з Особового рахунку Замовника, у розмірі, згідно із п.6.1. Договору. 6.3. Зарахування коштів (поповнення) на Особовий рахунок Замовника здійснюється Виконавцем шляхом проведення оплати Замовником у формі безготівкових платежів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Виконавця через банківські установи, платіжні термінали або з використанням інших платіжних засобів та платіжних систем (кредитних карток, та ін.), що представлені на Офіційному сайті Виконавця. Датою оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, якщо способом оплати не передбачено інше. 6.4. Виконавець тимчасово скорочує надання Послуг у випадку утворення нульового або від'ємного розміру балансу Особового рахунку Замовника до моменту належного поповнення Особового рахунку Замовника (погашення заборгованості та внесення абонентної плати за поточний розрахунковий період). 6.5. Припинення надання Послуг та/або розірвання Договору не звільняє Замовника від оплати вже отриманих Послуг та погашення заборгованості перед Виконавцем. 6.6. Замовник самостійно відповідає за правильність і своєчасність зроблених ним платежів. 6.7. Замовник контролює стан Особового рахунку. 6.8. Виконавець має право вносити зміни в діючі тарифи та/або тарифні плани, які розміщує (оприлюднює) на Офіційному сайті Виконавця та/або засобах масової інформації не пізніше ніж за 5 (п’ять) календарних днів до їх запровадження. 6.9. У випадку припинення дії Договору, якщо на Особовому рахунку Замовника залишилися невикористані кошти, Виконавець на підставі письмової заяви, засвідченої особистим підписом Замовника, повертає залишок коштів протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання заяви.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ 7.1. Виконавець та Замовник несуть відповідальність за порушення умов цього Договору відповідно до цього Договору і норм чинного законодавства України.7.2. Сплата Замовником пені, штрафу та правомірне скорочення Виконавцем переліку Послуг не звільняє Замовника від обов'язку оплатити надані йому Послуги. 7.3. Виконавець не несе відповідальності за відсутність технічної можливості для надання Послуг. 7.4. Замовник приймає на себе всю відповідальність за наслідки несвоєчасного ознайомлення зі змінами положень цього Договору та умов тарифних планів. 7.5. Жодна із сторін не несе відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов даного Договору, якщо це спричинено невідворотними діями за обставин непереборної сили, про які сторони не могли знати заздалегідь або не могли їх передбачити. До таких обставин відносяться: пожежа, повінь, землетрус, цунамі, смерч, ураган, тайфун, зсуви, селеві потоки, снігові лавини, виверження вулканів та інші природні катаклізми, війни, революції, державні перевороти, введення надзвичайного або воєнного стану, страйки, диверсійні та терористичні акти, пограбування, аварії в системі енергозабезпечення та зв'язку, зміни законодавства, дії державних органів та їх посадових осіб, якщо ці обставини безпосередньо впливають на виконання даного Договору, а їх виникнення юридично засвідчені. Протягом цього часу сторони не мають взаємних претензій і кожна зі сторін приймає на себе свій ризик наслідків форс-мажорних обставин.
8. РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ЗАМОВНИКІВ ТА ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СУПЕРЕЧОК. 8.1. Виконавець проводить прийом Замовників з питань надання Послуг.8.2. Замовник має право подавати Виконавцю клопотання, скарги, претензії (далі - звернення) з питань надання та отримання Послуг. Звернення направляються Замовником в усному або у письмовому вигляді (в тому числі – електронні звернення)за телефоном, на електронну адресу або на поштову адресу Замовника й підлягають реєстрації у встановленому порядку. 8.3. Звернення, пов'язані з ненаданням, несвоєчасним або неякісним наданням Послуг, приймаються протягом 6 (шести) місяців з моменту виникнення підстав для звернення. Звернення, пред'явлені після закінчення зазначених строків, Виконавцем не розглядаються. Звернення Замовників розглядаються Виконавцем у встановлений законодавством строк. 8.4. Всі спори та суперечки між Замовниками та Виконавцем, у разі неможливості досудового врегулювання шляхом проведення переговорів, вирішуються у судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю відповідно до діючого процесуального законодавства України.
9. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ПРИПИНЕННЯ ЙОГО ДІЇ 9.1. Даний Договір публічно доводиться до відома усіх Замовників шляхом його розміщення (оприлюднення) на Офіційному сайті Виконавця:https://familynet.com.ua/ (постійно доступний для ознайомлення). 9.2. Цей Договір діє протягом 365 календарних днів. Договір набуває чинності з моменту виконання Замовником вимог п.2.3. Договору. 9.3. Після настання дати припинення Договору, зазначеної у п.9.2. строк дії Договору продовжується на кожен наступний календарний рік, якщо жодна з сторін за 7 (сім) календарних днів до настання цієї дати або дати, зазначеної у повідомленні (заяві), не повідомить письмово іншу сторону про своє бажання припинити дію Договору. 9.4. В ході виконання даного Договору з ініціативи Виконавця в нього можуть вноситися зміни та доповнення, які підлягають офіційному оприлюдненню шляхом розміщення (публікації) таких змін не менше ніж за 5 (п’ять) календарних днів до їх введення в дію на Офіційному сайті Виконавця: https://familynet.com.ua/ 9.5. Припинення (розірвання) Договору можливе з ініціативи Виконавця шляхом направлення відповідного письмового повідомлення Замовнику за адресою, вказаною у Заяві про приєднання до Договору, за 7 (сім) календарних днів до дати припинення (розірвання).9.6. Якщо одне або декілька положень даного Договору будуть визнані судом незаконними, недійсними або неможливими до застосування, то такі положення ніяким чином не впливають на законність, дійсність та можливість застосування всіх та будь-яких інших положень даного Договору.
10. ІНШІ УМОВИ 10.1. Якщо в цьому Договорі не передбачено інше, будь-яке повідомлення або документ, які передаються однією стороною іншій згідно з цим Договором, повинні передаватися на адреси, зазначені в цьому Договорі, або Заяві про приєднання до Договору, і вважаються прийнятими у випадку відправлення поштою, коли воно доставлено на вказану адресу. 10.2. Повідомлення або документ, які передаються Виконавцю, вступають в силу лише після їх отримання Виконавцем, та виключно у випадку, якщо вони безпосередньо адресовані до відповідного підрозділу (Відділу обслуговування Замовників) Виконавця. 10.3. При укладенні даного Договору на виконання вимог частини другої статті 12 Закону України «Про захист персональних даних» Замовник, як суб'єкт персональних даних, дає свій добровільний та однозначний дозвіл на вчинення Виконавцем, як володільцем бази персональних даних «Замовники», в тому числі працівниками Виконавця, відповідно до їхніх професійних чи службових, або трудових обов'язків, всіх дій, які відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» є обробкою його персональних даних у відповідності до сформульованої мети їх обробки. 10.4. Метою обробки наданих Замовником даних є забезпечення реалізації адміністративно правових, цивільно-правових, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та аудиту. 10.5. Персональні дані Замовника не використовуються Виконавцем для оприлюднення у телефонних довідниках, у тому числі їх електронних версіях та базах даних інформаційно довідкових служб. 10.6. Для досягнення зазначеної мети обробки до бази персональних даних «Замовники» можуть бути включені персональні дані Замовника: П.І.Б., дата народження, паспортні дані, ідентифікаційний номер, контактні ідентифікаційні дані (контактні телефони, адреси засобів електронного зв'язку), адреса реєстрації місця проживання, адреса фактичного проживання, адреса надання Послуг, реквізити банку в якому відкрито рахунок і номер банківського рахунку; фіксацію та зберігання розмов та зображень (фото, відео), з'єднань в мережі Інтернет, мережеві ідентифікатори кінцевого обладнання. 10.7. Видалення персональних даних за зверненням Замовника є підставою для припинення дії Договору. В цьому випадку Договір припиняється з дати, зазначеної в повідомленні Виконавця. 10.8. Замовник надає згоду Виконавцю на передачу (поширення) його персональних даних, що включені до бази персональних даних «Замовники», виключно з метою із забезпечення зазначеної мети обробки, отримання Послуг та здійснення розрахунків за Послуги. 10.9. Доступ до персональних даних Замовника, що включені до бази персональних даних «Замовники», третіх осіб дозволяється у випадках та порядку, передбаченому законодавством України. При укладенні цього Договору Замовник надає право Виконавцю на визначення порядку доступу третіх осіб до його персональних даних, що включені до бази персональних даних «Замовники». 10.10. Замовник не вимагає здійснення повідомлення про передачу своїх персональних даних, що включені до бази персональних даних «Замовники», якщо така передача (поширення) відбувається виключно із забезпеченням зазначеної мети обробки, забезпечення отримання Послуг та здійснення розрахунків за Послуги. 10.11. Замовник погоджується з тим, що надає згоду Виконавцю на здійснення розсилання йому електронних повідомлень у будь-якому вигляді стосовно надання Послуг, в тому числі щодо заборгованості, акцій, пропозицій та іншого.
11. МІСЦЕПЕРЕБУВАННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ 11.1 ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУМАЧЕНКО Д.С. ІПН 2435701497IBAN № UA813052990000026006043600624 в АТ КБ «ПриватБанк»ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУМАЧЕНКО Я.В. ІПН 3042905745IBAN № UA293052990000026007033600923 в АТ КБ «ПриватБанк» ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУМАЧЕНКО Ю.Д. ІПН 3676507859IBAN № UA433052990000026008013604766 в АТ КБ «ПриватБанк»Тел. +38(099)2258533,+38(066)1985688E-mail: https://familynet.com.ua/Адреса Відділу обслуговування Замовників: Закарпатська область м. Свалява вул. Торгова 6/3